Nowa funkcjonalność w NuPlays
Nowa funkcjonalność w NuPlays
Wprowadziliśmy nowość do serwisu, która jest olbrzymim udogodnieniem dla wszystkich sprzedawców na NuPlays. O co konkretnie chodzi?
YouTube jest największym serwisem streamingowym na świecie. Całą konkurencję zostawia w tyle, nawet Spotify i Tidal. Coraz częściej premiery albumów odbywają się na tym serwisie, w związku z tym postanowiliśmy wprowadzić pewne udogodnienie, które pozwala w łatwy sposób osadzić swoją muzykę z tego serwisu na swoim profilu na NuPlays.
Mechanizm jest bardzo prosty – wystarczy tylko wkleić link do klipu bądź playlisty na swój profil i wszystko zadziała automatycznie. Wideo pojawi się w przeciągu kilku chwil.
Największym plusem tego rozwiązania jest to, że artysta nie musi już wybierać miejsca premiery swojego nowego dzieła. Może to robić jednocześnie na YouTube oraz NuPlays, a w dodatku wszystkie wyświetlenia z tego pierwszego są zliczane do całkowitej liczby wyświetleń.
Reasumując - korzyści z udostępniania wideo z YouTube poprzez profil na NuPlays są następujące:
- fani nie są rozpraszani przez inne filmy wideo;
- fani mogą od razu wesprzeć swoich idoli np. kupując dostęp do wysokiej jakości plików;
- fani mogą przejrzeć inne albumy i oferty artysty zgromadzone w jednym miejscu;
- artysta lub wytwórnia mają dostęp do informacji o tym, kto kupił ich muzykę i dzięki temu mogą tworzyć dodatkowe angażujące oferty.
Zachęcamy do wypróbowania nowej funkcjonalności.
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).