Music Export Conference 2017 już za tydzień w Warszawie

Music Export Conference 2017 już za tydzień w Warszawie


Dziś zapraszamy do lektury gościnnego wpisu organizatorów konferencji Music Export Conference 2017 (na której oczywiście nasi przedstawiciele będą). Podobno są jeszcze wolne miejsca, polecamy!


Skąd czerpać środki na promocję muzyki? Dlaczego warto pokazywać się na festiwalach? Jaka powinna być rola rozgłośni radiowych w promocji lokalnych twórców, a jaka jest rola wytwórni? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedzi podczas Music Export Conference 2017, która odbędzie się już 5 i 6 października w Warszawie. Trwa bezpłatna rejestracja!
 
302A3235BB.jpg

Music Export Conference to szerokie spojrzenie na polską muzykę i jej możliwości. Zaplanowana jest między innymi prezentacja rynków azjatyckich, w tym w szczególności Chin i Japonii jako kluczowych krajów w kontekście eksportu. Ponadto organizatorzy zapowiadają przegląd najważniejszych zagranicznych festiwali showcasowych, prezentację instrumentów wsparcia sektora muzycznego i dyskusję poświęconą roli rozgłośni radiowych we wsparciu polskich artystów.

Oprócz paneli zaplanowane są warsztaty przygotowujące polskich twórców, menadżerów oraz przedstawicieli polskiej branży muzycznej do udziału w międzynarodowych targach muzyki świata  - WOMEX 2017, które w tym roku odbędą się w Katowicach. Ponadto w ramach Warsaw Music Week PRO odbędą się warsztaty skierowane do przedsiębiorców zainteresowanych brandingiem i skuteczną dystrybucją muzyki w Internecie.

Uwaga: Wstęp na Music Export Conference jest bezpłatny, jednak konieczna jest uprzednia rejestracja poprzez formularz dostępny pod adresem http://bit.ly/MEC_rejestracja

UWAGA: W przypadku zbyt dużej liczby chętnych pierwszeństwo udziału w konferencji przysługuje profesjonalistom branży muzycznej (artystom, menadżerom, dystrybutorom, wydawcom, promotorom, etc.) zainteresowanym eksportem polskiej muzyki.

302A3793BB.jpg

Na konferencję Music Export Conference zapraszają Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury, Miasto Stołeczne Warszawa oraz festiwal Warsaw Music Week.

Więcej informacji o konferencji na stronach:

Dołącz do wydarzenia: https://facebook.com/events/130353734260858

Więcej informacji o festiwalu na stronach:

www.warsawmusicweek.pl  oraz https://facebook.com/warsawmusicweekfestival



NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).